Najczęściej zadawane pytania
na temat Oticon RemoteCare

Aby dowiedzieć się więcej na temat kompatybilności aparatów słuchowych Oticon ze smartfonami,
aplikacjami Oticon lub urządzeniami bezprzewodowymi, kliknij tutaj

Kwestie techniczne i rozwiązywanie problemów

W przypadku pytań technicznych lub rozwiązywania problemów należy zapoznać się z sekcjami
Najczęściej zadawane pytania i Rozwiązywanie problemów w instrukcji obsługi aplikacji*.

*Instrukcję obsługi można również znaleźć w samej aplikacji. Na ekranie Witaj w Oticon RemoteCare dotknij Informacje i wsparcie; następnie dotknij Instrukcja obsługi, aby uzyskać dostęp do instrukcji.
  • Informacje ogólne

    Jak zacząć korzystać
    z Oticon RemoteCare

  • Parowanie

    Parowanie aparatów słuchowych z urządzeniem

  • Funkcje

    Co można zrobić dzięki
    Oticon RemoteCare


Informacje ogólne

Tak, aplikacja Oticon RemoteCare jest dostępna zarówno na urządzenia firmy Apple, jak i na urządzenia z systemem Android.

Aplikację Oticon RemoteCare można pobrać ze sklepu Apple App Store lub Google Play. Po prostu zainstaluj aplikację na swoim smartfonie, tak jak w przypadku każdej innej aplikacji.

Tak, aplikację Oticon RemoteCare można pobrać i korzystać z niej za darmo.

Tak, konto Oticon jest wymagane do korzystania z aplikacji. Zapoznaj się z instrukcją obsługi aplikacji, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

Oticon przetwarza wszelkie dane osobowe zgodnie z lokalnymi przepisami. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z informacjami o polityce prywatności w aplikacji Oticon RemoteCare.


Parowanie

Wszystkie informacje dotyczące parowania aparatów słuchowych z urządzeniem firmy Apple lub z urządzeniem z systemem Android znajdziesz tutaj.

Tak, istnieje możliwość sparowania aparatów słuchowych z kilkoma urządzeniami jednocześnie. Zalecamy jednak parowanie aparatów słuchowych tylko z jednym urządzeniem w danym momencie. Daje to pewność, że aktualnie używane urządzenie jest tym, które ma pełną kontrolę.


Funkcje

 

Oticon RemoteCare umożliwia odbywania zdalnych wizyt z protetykiem słuchu po uprzednim umówieniu się z zacisza własnego domu. Podczas takich wizyt możesz poprosić o poradę, czy też o dostosowanie aparatów słuchowych – w czasie rzeczywistym.

Zdalne wizyty online z protetykiem słuchu mają wiele potencjalnych zalet:

  • Możesz zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ nie ma potrzeby twojej fizycznej obecności w gabinecie.
  • Możesz odbywać wizyty kontrolne nawet wtedy, kiedy nie masz możliwości, by fizycznie dotrzeć do gabinetu.
  • Twoje aparaty mogą być dostosowane w miejscu, które jest dla ciebie najwygodniejsze, może to być twoje miejsce zamieszkania, pracy, czy dowolne inne. Oznacza to, że ustawienia można precyzyjnie dostosować do konkretnych warunków dźwiękowych.

Nie wszystkie ustawienia aparatów słuchowych mogą być aktualizowane zdalnie za pomocą aplikacji Oticon RemoteCare.
W niektórych przypadkach konieczna będzie osobista wizyta w gabinecie. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z protetykiem słuchu.

Funkcje przesyłania dźwięku i wideo można włączyć w aplikacji — możesz więc sam zdecydować, czy chcesz korzystać z funkcji wideo i dźwięku czy tylko rozmawiać z protetykiem słuchu podczas wizyty, czy chcesz pisać na chacie. Zalecamy jednak włączenie zarówno funkcji przesyłania dźwięku, jak i wideo, aby uzyskać najlepszą obsługę.