Zapoznaj się ze wskazówkami, które pomogą Ci rozwiązać najczęstsze problemy występujące podczas korzystania z RemoteCare i umawiania zdalnych konsultacji z protetykiem słuchu.
Zalecamy, aby w trakcie sesji RemoteCare odrzucać połączenia przychodzące.
Próba ponownego nawiązania połączenia nastąpi automatycznie. Jeśli nie uda się nawiązać połączenia, możesz zakończyć spotkanie.
Gdy aplikacja Oticon Companion nie jest aktywna, protetyk słuchu nie widzi Cię i może uznać, że masz problemy z łącznością.
Jest to najprawdopodobniej spowodowane niestabilnym połączeniem internetowym. Spróbuj powtórzyć wizytę, używając lepszego łącza internetowego.
Spróbuj połączyć się ponownie lub skontaktuj się z protetykiem słuchu.
Aplikacja sprawdzi, czy aparaty słuchowe są sprawne. W niektórych przypadkach aplikacja przechodzi w tryb odzyskiwania i aktualizuje ustawienia aparatów słuchowych przy użyciu najnowszych ustawień przygotowanych przez protetyka słuchu. Postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji. Jeśli nadal nie możesz przywrócić ustawień w aparatach, skontaktuj się z protetykiem słuchu.