Jak połączyć aparaty słuchowe z Vision Pro
Zanim zaczniesz
Lubisz słuchać muzyki, oglądać filmy lub uczestniczyć w rozmowach audio lub wideo na swoim Vision Pro? Wszystkie aparaty słuchowe Oticon z Bluetooth® mogą łączyć się bezpośrednio z Vision Pro, umożliwiając łatwą komunikację bez angażowania rąk lub bezpośrednie przesyłanie dźwięku za pośrednictwem Bluetooth® Low Energy w przypadku połączeń audio lub wideo wykonywanych przy użyciu natywnych aplikacji VisionOS.
Parowanie aparatów słuchowych z Vision Pro
Sprawdź, czy włączona jest funkcja Bluetooth, następnie przejdź do > Ustawienia systemowe > Bluetooth
Przejdź do > Dostępność > Aparaty słuchowe
Wyłącz i włącz aparaty słuchowe, aby wprowadzić je w tryb parowania
Aparaty słuchowe będą w trybie parowania przez trzy minuty. Vision Pro powinno wykryć aparaty – może to potrwać do minuty.
Wykryte aparaty słuchowe pojawią się zakładce „Dostępne urządzenia” w sekcji „Aparaty słuchowe” .
Kiedy pojawią się nazwy aparatów słuchowych, wybierz je i potwierdź żądania parowania.
Uwaga:
Kiedy wyłączysz aparaty słuchowe, nie będą już połączone z Vision Pro. Włącz aparaty, aby połączyć je ponownie. Aparaty połączą się z Vision Pro automatycznie.
Problemy z przesyłaniem strumieniowym z Vision Pro
Wiele standardowych problemów z łącznością możesz rozwiązać, odświeżając połączenie z aparatami słuchowymi.
Nie zalecamy wyłączania i ponownego włączania Bluetooth, ponieważ spowoduje to rozłączenie wszystkich innych urządzeń bezprzewodowych, np. klawiatury czy myszy z Bluetooth.
Aby odświeżyć połączenie z aparatami, wyłącz funkcję Airplay, a następnie włącz go ponownie.