Jak połączyć aparaty słuchowe z Vision Pro

Zanim zaczniesz

Lubisz słuchać muzyki, oglądać filmy lub uczestniczyć w rozmowach audio lub wideo na swoim Vision Pro? Wszystkie aparaty słuchowe Oticon z Bluetooth® mogą łączyć się bezpośrednio z Vision Pro, umożliwiając łatwą komunikację bez angażowania rąk lub bezpośrednie przesyłanie dźwięku za pośrednictwem Bluetooth® Low Energy w przypadku połączeń audio lub wideo wykonywanych przy użyciu natywnych aplikacji VisionOS.

Zobacz, które aparaty słuchowe są kompatybilne z Vision Pro

Parowanie aparatów słuchowych z Vision Pro

1

Sprawdź, czy włączona jest funkcja Bluetooth, następnie przejdź do > Ustawienia systemowe > Bluetooth

2

Przejdź do > Dostępność > Aparaty słuchowe

3

Wyłącz i włącz aparaty słuchowe, aby wprowadzić je w tryb parowania

Aparaty słuchowe będą w trybie parowania przez trzy minuty. Vision Pro powinno wykryć aparaty – może to potrwać do minuty.

Wykryte aparaty słuchowe pojawią się zakładce „Dostępne urządzenia”  w sekcji „Aparaty słuchowe” .

4

Kiedy pojawią się nazwy aparatów słuchowych, wybierz je i potwierdź żądania parowania.

Uwaga:

Kiedy wyłączysz aparaty słuchowe, nie będą już połączone z Vision Pro. Włącz aparaty, aby połączyć je ponownie. Aparaty połączą się z Vision Pro automatycznie.

Problemy z przesyłaniem strumieniowym z Vision Pro

Wiele standardowych problemów z łącznością możesz rozwiązać, odświeżając połączenie z aparatami słuchowymi.

Nie zalecamy wyłączania i ponownego włączania Bluetooth, ponieważ spowoduje to rozłączenie wszystkich innych urządzeń bezprzewodowych, np. klawiatury czy myszy z Bluetooth.

Aby odświeżyć połączenie z aparatami, wyłącz funkcję Airplay, a następnie włącz go ponownie.

1

Przejdź do Centrum sterowania. Naciśnij okrągły przycisk Airplay obok suwaka w sekcji Dźwięk

2

Wyłącz i ponownie włącz funkcję Airplay


To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.