Nie można przesyłać strumieniowo dźwięku z urządzenia z systemem Android™ do aparatów słuchowych

Dowiedz się więcej o tym, jak przesyłać strumieniowo dźwięk z urządzeń z systemem Android do różnych rodzajów aparatów słuchowych.

Zanim zaczniesz

1

Sposób przesyłania strumieniowego dźwięku zależy od modelu aparatów słuchowych i urządzenia Android

Nasze najnowsze aparaty słuchowe pozwalają na bezpośrednie przesyłanie strumieniowe dźwięku oraz prowadzenie rozmów telefonicznych lub wideo bez angażowania rąk za pośrednictwem Bluetooth® LE Audio w przypadku telefonów Android, które również obsługują ten standard łączności. Jeśli Twoje aparaty słuchowe obsługują LE Audio, ale nie obsługuje go Twoje urządzenie, będziesz potrzebować adaptera Easy LE, aby przesyłać dźwięk z urządzenia.

Wiele z naszych innych aparatów słuchowych obsługujących technikę Bluetooth może przesyłać strumieniowo dźwięk wprost na urządzenia Android z protokołem ASHA (Android Streaming for Hearing Aids). Jeśli Twoje aparaty słuchowe obsługują standard Bluetooth, ale Twoje urządzenie Android nie obsługuje ASHA, możesz użyć opcjonalnego akcesorium ConnectClip, aby umożliwić bezpośrednie przesyłanie strumieniowe dźwięku do aparatów słuchowych i rozmowy telefoniczne bez angażowania rąk.

Dowiedz się więcej o ConnectClip
2

Przewodnik kompatybilności

Sprawdź, które telefony z systemem Android mogą przesyłać strumieniowo dźwięk bezpośrednio do Twoich aparatów słuchowych, a które wymagają adaptera Easy LE lub akcesorium ConnectClip.

Zobacz przewodnik

Przesyłanie strumieniowe dźwięku z urządzenia Android

1

Sprawdź, czy musisz używać adaptera Easy LE lub ConnectClip, czy też Twoje urządzenie Android obsługuje bezpośrednie przesyłanie strumieniowe ASHA.

Po sparowaniu urządzenia Android z aparatami słuchowymi możesz rozpocząć przesyłanie dźwięku

Rozwiązywanie problemów

Czasami mogą się zdarzać problemy z łącznością między aparatami słuchowymi i urządzeniami smart – irytujące i psujące radość z odbierania płynnego dźwięku. Na tej stronie znajdziesz kilka typowych rozwiązań, które pomogą Ci uporać się z problemami występującymi podczas przesyłania strumieniowego do aparatów słuchowych z urządzeń z systemem Android:

1

Trzymaj urządzenia blisko: im bliżej aparatów słuchowych znajduje się telefon, tym silniejszy będzie sygnał Bluetooth. Jeśli masz problemy, gdy telefon znajduje się w kieszeni, spróbuj obrócić telefon tak, aby gniazdo ładowania było skierowane do góry.

2

Uruchom ponownie Bluetooth: automatycznie lub podczas połączenia audio/wideo. Może to pomóc poprawić wadliwe połączenie lub zakłócenia dźwięku.

3

Uruchom ponownie połączenie audio/wideo lub aplikację: jeśli występuje echo lub zniekształcenia dźwięku, ponowne uruchomienie połączenia audio/wideo lub używanej aplikacji może pomóc rozwiązać ten problem.

4

Wyłącz Bluetooth na urządzeniach, z których obecnie nie korzystasz: rozłączenie wszelkich niepotrzebnych urządzeń, z których nie chcesz w danej chwili przesyłać strumieniowo dźwięku, może pomóc zmniejszyć obciążenie Bluetooth.

5

Włączanie i wyłączanie trybu samolotowego: Przełączanie trybu samolotowego może również pomóc odświeżyć Bluetooth i poprawić wadliwe połączenie.

6

Uruchom ponownie urządzenie: ponowne uruchomienie często rozwiązuje drobne problemy, które mogą powodować zakłócenia połączenia, a także usuwa nieużywane dane, które gromadzą się w telefonie z biegiem czasu.

7

Sparuj ponownie aparaty słuchowe: usuń parowanie aparatów słuchowych z listy Urządzeń Bluetooth w ustawieniach Bluetooth i sparuj aparaty.

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.