Nie można przesyłać strumieniowo dźwięku z urządzenia z systemem iOS do aparatów słuchowych
Znajdź rozwiązania różnych problemów związanych z przesyłaniem strumieniowym połączeń telefonicznych, muzyki oraz innych dźwięków z iPada, iPhone'a lub komputera Mac do aparatów.
Zanim zaczniesz
- Upewnij się, że pobrałeś najnowszą wersję aplikacji Oticon Companion na swój iPhone lub iPad. To zapewni najlepszą wydajność i stabilność działania aplikacji. Aplikacja Oticon Companion nie jest dostępna na komputery Mac.
- Jeśli używasz więcej niż jednego urządzenia iOS z aparatami słuchowymi, upewnij się, że na wszystkich urządzeniach jest zainstalowana ta sama wersja systemu iOS i że korzystają z tego samego Apple ID. To pomoże uniknąć problemów z przesyłaniem strumieniowym.
Przewodnik kompatybilności
Sprawdź, które smartfony współpracują z Twoimi aparatami słuchowymi.
Pobierz aplikację Oticon Companion
Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji Oticon Companion.

Problemy z przesyłaniem dźwięku z iPhone'a lub iPada do aparatów słuchowych
Skonfiguruj sposób przekierowywania połączeń i dźwięku na iPhonie lub iPadzie
Na Twoim iPhonie lub iPadzie może być konieczne skonfigurowanie sposobu przekazywania połączeń oraz innych dźwięków.
W telefonie przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Audio Routing.
Wybierz „Call Audio” dla połączeń telefonicznych lub „Media Audio” dla innych dźwięków.
Wybierz z listy preferowany sposób przekazywania połączeń i dźwięków.
- Wybierz „Zawsze aparaty słuchowe”, jeśli chcesz, aby wybrany rodzaj dźwięku był zawsze przesyłany do aparatów.
- Wybierz „Nigdy aparaty słuchowe”, jeśli nie chcesz, aby wybrany rodzaj dźwięku był przesyłany do aparatów.
- Wybierz „Automatycznie”, jeśli chcesz, aby iPhone mógł automatycznie przekierowywać wybrany rodzaj dźwięku.
Upewnij się, że funkcja „Steruj pobliskimi urządzeniami” jest włączona
W telefonie Przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Steruj pobliskimi urządzeniami.
Upewnij się, że funkcja „Steruj pobliskimi urządzeniami” jest włączona.
iPhone lub iPad i aparaty słuchowe się rozłączają
Może się tak dziać z kilku powodów.
Upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji Oticon Companion.
Jeśli używasz więcej niż jednego urządzenia Apple z aparatami słuchowymi, upewnij się, że na wszystkich urządzeniach jest zainstalowana ta sama wersja systemu iOS i że korzystają z tego samego Apple ID. To pomoże uniknąć problemów z przesyłaniem strumieniowym.
Jeśli używasz więcej niż jednego urządzenia Apple z aparatami słuchowymi, spróbuj wyłączyć Bluetooth® na urządzeniu, z którego nie korzystasz.
- Przejdź do > Ustawienia > Bluetooth.
- Wyłącz Bluetooth.
Uwaga: Bluetooth w urządzeniach [z systemem] iOS automatycznie włączy się ponownie następnego dnia.
Używanie kilku urządzeń Apple z aparatami słuchowymi
Możesz sterować aparatami i przesyłać do nich dźwięk z więcej niż jednego urządzenia z systemem iOS – na przykład z iPhone'a oraz iPada – jeśli aparaty są sparowane z oboma urządzeniami. Musisz być również zalogowany na wszystkich urządzeniach iOS za pomocą tego samego Apple ID.
Gdy zaczniesz przesyłać strumieniowo dźwięk z jednego z urządzeń, aparaty powinny automatycznie przełączyć się na to urządzenie.
Przełączanie się między urządzeniami iOS podczas przesyłania strumieniowego do aparatów słuchowych
Jeśli w trakcie przesyłania dźwięku do aparatów chcesz zmienić źródło dźwięku, np. z iPhone'a na iPad lub komputer Mac lub odwrotnie, wystarczy, że zaczniesz przesyłać strumieniowo dźwięk z urządzenia, którego chcesz używać. Może być konieczne kilkukrotne naciśnięcie przycisku odtwarzania.
Problemy z używaniem kilku urządzeń Apple
Jeśli nie możesz przełączyć się z jednego urządzenia na drugie lub masz problemy z przełączaniem się między urządzeniami z systemem iOS, pomocne może być wykonanie opisanych niżej czynności.
Włącz funkcję „Audio Handoff”, aby przełączać się między urządzeniami
Upewnij się, że funkcja „Audio Handoff” jest włączona | działa | jest aktywna.
W telefonie przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Audio Handoff.
Sprawdź, czy funkcja „Audio Handoff” jest włączona.
Zostaw włączoną aplikację tylko na urządzeniu, którego chcesz używać
Zamknij aplikację Oticon Companion na obu urządzeniach i upewnij się, że nie działa ona w tle na żadnym z urządzeń.
Rozpocznij przesyłanie strumieniowe dźwięku na urządzeniu, którego chcesz używać (może być konieczne kilkukrotne naciśnięcie przycisku odtwarzania).
Otwórz ponownie aplikację Oticon Companion na tym urządzeniu.
Dźwięk jest przesyłany tylko do jednego aparatu słuchowego
Czasami dźwięk jest przesyłany strumieniowo tylko do jednego aparatu słuchowego lub jeden aparat słuchowy wydaje się nie być połączony.
Może się tak zdarzyć, gdy aparaty są połączone z kilkoma urządzeniami iOS.
Wyłącz Bluetooth w urządzeniu, którego aktualnie nie używasz z aparatami. Dzięki temu urządzenie, z którego w danej chwili korzystasz, będzie mogło bez przeszkód połączyć się z oboma aparatami.
Przejdź do > Ustawienia > Bluetooth.
Wyłącz Bluetooth.
Uwaga: Bluetooth w urządzeniach z systemem iOS automatycznie włączy się ponownie następnego dnia.
Usuwanie parowania z innymi urządzeniami
Jeśli wolisz używać tylko jednego urządzenia z aparatami słuchowymi, możesz usunąć parowanie aparatów z innymi urządzeniami.