Nie można przesyłać strumieniowo dźwięku z urządzenia z systemem iOS do aparatów słuchowych

Znajdź rozwiązania różnych problemów związanych z przesyłaniem strumieniowym połączeń telefonicznych, muzyki oraz innych dźwięków z iPada, iPhone'a lub komputera Mac do aparatów.

Zanim zaczniesz

1
  • Upewnij się, że pobrałeś najnowszą wersję aplikacji Oticon Companion na swój iPhone lub iPad. To zapewni najlepszą wydajność i stabilność działania aplikacji. Aplikacja Oticon Companion nie jest dostępna na komputery Mac.
  • Jeśli używasz więcej niż jednego urządzenia iOS z aparatami słuchowymi, upewnij się, że na wszystkich urządzeniach jest zainstalowana ta sama wersja systemu iOS i że korzystają z tego samego Apple ID. To pomoże uniknąć problemów z przesyłaniem strumieniowym.
2

Przewodnik kompatybilności

Sprawdź, które smartfony współpracują z Twoimi aparatami słuchowymi.

3

Pobierz aplikację Oticon Companion

Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji Oticon Companion.

Pobierz aplikację Oticon Companion
alt

Problemy z przesyłaniem dźwięku z iPhone'a lub iPada do aparatów słuchowych

1

Skonfiguruj sposób przekierowywania połączeń i dźwięku na iPhonie lub iPadzie

Na Twoim iPhonie lub iPadzie może być konieczne skonfigurowanie sposobu przekazywania połączeń oraz innych dźwięków.

W telefonie przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Audio Routing.

Wybierz „Call Audio” dla połączeń telefonicznych lub „Media Audio” dla innych dźwięków.

Wybierz z listy preferowany sposób przekazywania połączeń i dźwięków.

  • Wybierz „Zawsze aparaty słuchowe”, jeśli chcesz, aby wybrany rodzaj dźwięku był zawsze przesyłany do aparatów.
  • Wybierz „Nigdy aparaty słuchowe”, jeśli nie chcesz, aby wybrany rodzaj dźwięku był przesyłany do aparatów.
  • Wybierz „Automatycznie”, jeśli chcesz, aby iPhone mógł automatycznie przekierowywać wybrany rodzaj dźwięku.
2

Upewnij się, że funkcja „Steruj pobliskimi urządzeniami” jest włączona

W telefonie Przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Steruj pobliskimi urządzeniami.

Upewnij się, że funkcja „Steruj pobliskimi urządzeniami” jest włączona.

Problemy z używaniem kilku urządzeń Apple

Jeśli nie możesz przełączyć się z jednego urządzenia na drugie lub masz problemy z przełączaniem się między urządzeniami z systemem iOS, pomocne może być wykonanie opisanych niżej czynności.

1

Włącz funkcję „Audio Handoff”, aby przełączać się między urządzeniami

Upewnij się, że funkcja „Audio Handoff” jest włączona | działa | jest aktywna.

W telefonie przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Audio Handoff.

Sprawdź, czy funkcja „Audio Handoff” jest włączona.

2

Zostaw włączoną aplikację tylko na urządzeniu, którego chcesz używać

Zamknij aplikację Oticon Companion na obu urządzeniach i upewnij się, że nie działa ona w tle na żadnym z urządzeń.

Rozpocznij przesyłanie strumieniowe dźwięku na urządzeniu, którego chcesz używać (może być konieczne kilkukrotne naciśnięcie przycisku odtwarzania).

Otwórz ponownie aplikację Oticon Companion na tym urządzeniu.

Usuwanie parowania z innymi urządzeniami

Jeśli wolisz używać tylko jednego urządzenia z aparatami słuchowymi, możesz usunąć parowanie aparatów z innymi urządzeniami.

Usuwanie parowania z urządzeniami Apple

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.