Znajdź rozwiązania różnych problemów związanych z przesyłaniem strumieniowym połączeń telefonicznych, muzyki oraz innych dźwięków z iPada, iPhone'a lub komputera Mac do aparatów.
Sprawdź, które smartfony współpracują z Twoimi aparatami słuchowymi.
Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji Oticon Companion.
Na Twoim iPhonie lub iPadzie może być konieczne skonfigurowanie sposobu przekazywania połączeń oraz innych dźwięków.
W telefonie przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Audio Routing.
Wybierz „Call Audio” dla połączeń telefonicznych lub „Media Audio” dla innych dźwięków.
Wybierz z listy preferowany sposób przekazywania połączeń i dźwięków.
W telefonie Przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Steruj pobliskimi urządzeniami.
Upewnij się, że funkcja „Steruj pobliskimi urządzeniami” jest włączona.
Jeśli nie możesz przełączyć się z jednego urządzenia na drugie lub masz problemy z przełączaniem się między urządzeniami z systemem iOS, pomocne może być wykonanie opisanych niżej czynności.
Upewnij się, że funkcja „Audio Handoff” jest włączona | działa | jest aktywna.
W telefonie przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Audio Handoff.
Sprawdź, czy funkcja „Audio Handoff” jest włączona.
Zamknij aplikację Oticon Companion na obu urządzeniach i upewnij się, że nie działa ona w tle na żadnym z urządzeń.
Rozpocznij przesyłanie strumieniowe dźwięku na urządzeniu, którego chcesz używać (może być konieczne kilkukrotne naciśnięcie przycisku odtwarzania).
Otwórz ponownie aplikację Oticon Companion na tym urządzeniu.
Jeśli wolisz używać tylko jednego urządzenia z aparatami słuchowymi, możesz usunąć parowanie aparatów z innymi urządzeniami.