Nie można przesyłać strumieniowo dźwięku z urządzenia z systemem iOS do aparatów słuchowych
Znajdź rozwiązania różnych problemów związanych z przesyłaniem strumieniowym połączeń telefonicznych, muzyki oraz innych dźwięków z iPada, iPhone'a lub komputera Mac do aparatów.
Zanim zaczniesz
- Upewnij się, że pobrałeś najnowszą wersję aplikacji Oticon Companion na swój iPhone lub iPad. To zapewni najlepszą wydajność i stabilność działania aplikacji. Aplikacja Oticon Companion nie jest dostępna na komputery Mac.
- Jeśli używasz więcej niż jednego urządzenia iOS z aparatami słuchowymi, upewnij się, że na wszystkich urządzeniach jest zainstalowana ta sama wersja systemu iOS i że korzystają z tego samego Apple ID. To pomoże uniknąć problemów z przesyłaniem strumieniowym.
Przewodnik kompatybilności
Sprawdź, które smartfony współpracują z Twoimi aparatami słuchowymi.
Pobierz aplikację Oticon Companion
Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji Oticon Companion.
Problemy z przesyłaniem dźwięku z iPhone'a lub iPada do aparatów słuchowych
Skonfiguruj sposób przekierowywania połączeń i dźwięku na iPhonie lub iPadzie
Na Twoim iPhonie lub iPadzie może być konieczne skonfigurowanie sposobu przekazywania połączeń oraz innych dźwięków.
W telefonie przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Audio Routing.
Wybierz „Call Audio” dla połączeń telefonicznych lub „Media Audio” dla innych dźwięków.
Wybierz z listy preferowany sposób przekazywania połączeń i dźwięków.
- Wybierz „Zawsze aparaty słuchowe”, jeśli chcesz, aby wybrany rodzaj dźwięku był zawsze przesyłany do aparatów.
- Wybierz „Nigdy aparaty słuchowe”, jeśli nie chcesz, aby wybrany rodzaj dźwięku był przesyłany do aparatów.
- Wybierz „Automatycznie”, jeśli chcesz, aby iPhone mógł automatycznie przekierowywać wybrany rodzaj dźwięku.
Upewnij się, że funkcja „Steruj pobliskimi urządzeniami” jest włączona
W telefonie Przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Steruj pobliskimi urządzeniami.
Upewnij się, że funkcja „Steruj pobliskimi urządzeniami” jest włączona.
Problemy z używaniem kilku urządzeń Apple
Jeśli nie możesz przełączyć się z jednego urządzenia na drugie lub masz problemy z przełączaniem się między urządzeniami z systemem iOS, pomocne może być wykonanie opisanych niżej czynności.
Włącz funkcję „Audio Handoff”, aby przełączać się między urządzeniami
Upewnij się, że funkcja „Audio Handoff” jest włączona | działa | jest aktywna.
W telefonie przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > Audio Handoff.
Sprawdź, czy funkcja „Audio Handoff” jest włączona.
Zostaw włączoną aplikację tylko na urządzeniu, którego chcesz używać
Zamknij aplikację Oticon Companion na obu urządzeniach i upewnij się, że nie działa ona w tle na żadnym z urządzeń.
Rozpocznij przesyłanie strumieniowe dźwięku na urządzeniu, którego chcesz używać (może być konieczne kilkukrotne naciśnięcie przycisku odtwarzania).
Otwórz ponownie aplikację Oticon Companion na tym urządzeniu.
Usuwanie parowania z innymi urządzeniami
Jeśli wolisz używać tylko jednego urządzenia z aparatami słuchowymi, możesz usunąć parowanie aparatów z innymi urządzeniami.