Problemy z dźwiękiem aparatów słuchowych
Zapoznaj się z naszymi przydatnymi wskazówkami, które pomogą Ci rozwiązać ewentualne problemy z dźwiękiem, które mogą się pojawić w Twoich aparatach słuchowych.
Nie słychać dźwięku w aparatach słuchowych
Aparaty słuchowe są wyciszone
Sprawdź, czy przez przypadek nie wyciszyłeś swoich aparatów za pomocą aplikacji Oticon Companion, pilota zdalnego sterowania lub ConnectClip.
Problem z zasilaniem
Jeśli aparaty słuchowe są zasilane baterią:
- Sprawdź, czy bateria jest włożona poprawnie.
- Sprawdź, czy komora baterii jest całkowicie zamknięta.
- Sprawdź stan baterii | Sprawdź, czy bateria nie jest wyczerpana.
- Dokładnie wyczyść styki baterii wewnątrz aparatów.
- Wyczyść powierzchnię baterii suchą ściereczką.
Jeśli aparaty słuchowe są zasilane akumulatorem:
- Sprawdź, czy aparaty są włączone, uruchamiając je ponownie.
Zatkane nasadki/wkładki
Sprawdź, czy nasadki/wkładki są zabrudzone i w razie potrzeby wymień je lub wyczyść.
Zniekształcony, za cichy lub przerywany dźwięk
Zatkane nasadki/wkładki
Sprawdź, czy nasadki/wkładki są zabrudzone i w razie potrzeby wymień je lub wyczyść.
Zatkany filtr przeciwwoskowinowy
Sprawdź filtr przeciwwoskowinowy i w razie potrzeby wymień go.
Zawilgocone aparaty słuchowe
Wysusz aparaty, zostawiając je w przewiewnym miejscu lub wkładając do osuszacza do aparatów słuchowych.
Jeśli aparat jest zasilany baterią, na czas suszenia wyjmij ją z aparatu i zostaw otwartą komorę baterii.
Wymień baterie na nowe.
Woskowina blokuje przewód słuchowy
Wyczyść uszy, aby upewnić się, że nie gromadzi się w nich woskowina. W razie wątpliwości skonsultuj się z protetykiem słuchu.