Zapoznaj się z naszymi przydatnymi wskazówkami, które pomogą Ci rozwiązać ewentualne problemy z dźwiękiem, które mogą się pojawić w Twoich aparatach słuchowych.
Sprawdź, czy przez przypadek nie wyciszyłeś swoich aparatów za pomocą aplikacji Oticon Companion, pilota zdalnego sterowania lub ConnectClip.
Jeśli aparaty słuchowe są zasilane baterią:
Jeśli aparaty słuchowe są zasilane akumulatorem:
Sprawdź, czy nasadki/wkładki są zabrudzone i w razie potrzeby wymień je lub wyczyść.
Sprawdź, czy nasadki/wkładki są zabrudzone i w razie potrzeby wymień je lub wyczyść.
Sprawdź filtr przeciwwoskowinowy i w razie potrzeby wymień go.
Wysusz aparaty, zostawiając je w przewiewnym miejscu lub wkładając do osuszacza do aparatów słuchowych.
Jeśli aparat jest zasilany baterią, na czas suszenia wyjmij ją z aparatu i zostaw otwartą komorę baterii.
Wymień baterie na nowe.
Wyczyść uszy, aby upewnić się, że nie gromadzi się w nich woskowina. W razie wątpliwości skonsultuj się z protetykiem słuchu.