W aplikacji Oticon Companion pokazuje się tylko jeden aparat słuchowy

Dowiedz się, dlaczego czasami w aplikacji Oticon Companion jest widoczny tylko jeden aparat i jak rozwiązać ten problem.

Zanim zaczniesz

1

Przewodnik kompatybilności

Sprawdź, które smartfony będą współpracować z Twoimi aparatami słuchowymi.

2

Pobierz aplikację Oticon Companion

Upewnij się, że masz najnowszą wersje aplikacji Oticon Companion.

Pobierz aplikację Oticon Companion na urządzenia z systemem iOSPobierz aplikację Oticon Companion na urządzenia z systemem Android
alt

Jeden z aparatów słuchowych może być niepołączony z aplikacją

Oto kilka wskazówek, według których połączysz aparat ponownie.

1

Sprawdź, czy oba aparaty słuchowe są sparowane z telefonem

2

Spróbuj włączyć i wyłączyć Bluetooth® w telefonie

Przejdź do > Ustawienia.

Wyłącz i ponownie włącz Bluetooth.

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.