Opinie konsumentów
Wyniki największego badania konsumentów wykonanego do tej pory umożliwiły firmie Oticon dogłębne zrozumienie sposobu motywowania klientów, aby przejęli kontrolę nad doświadczanym ubytkiem słuchu. W badaniu uczestniczyło ponad 1 500 osób. Zostali oni podzieleni na dwie równe grupy nowych i doświadczonych użytkowników.
Bazując na przekazanych nam opiniach konsumentów mamy możliwość przygotowania narzędzi i procesów wspomagających lepszą opiekę nad klientem w trakcie wszystkich etapów jego drogi do poprawy słuchu.
To więcej niż oferowanie możliwie najlepszej opieki protetyka słuchu klientom. Dane z tych badań pomogą zoptymalizować biznesowo gabinety protetyki słuchu. Czy, na przykład, wiesz, że 90% satysfakcji klienta zależy od ich doświadczeń z gabinetu protetyki słuchu? 50% klientów przed zakupem odwiedza więcej niż jeden gabinet. 50% postrzega darmowa próbkę jako zachętę do nawiązania kontaktu.
Sprawdź wyniki z badania konsumenckiego tutaj