Funkcja RemoteCare wykorzystuje aplikację Oticon Companion i pozwala odbywać konsultacje z protetykiem słuchu przez Internet. W trakcie takiej wizyty protetyk może zdalnie wyregulować ustawienia Twoich aparatów słuchowych.
Aby skorzystać z RemoteCare, musisz umówić się na wizytę z protetykiem słuchu.
Do umówienia zdalnej wizyty protetyk użyje Twojego adresu e-mail i danych logowania Oticon.
Te same dane będą potrzebne do zalogowania się do funkcji RemoteCare w aplikacji Oticon Companion.
Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji Oticon Companion.
Zadbaj o to, aby podczas konsultacji połączenie internetowe było stabilne i niezawodne. Dzięki temu wszystkie zmiany ustawień aparatów słuchowych zostaną przesłane pomyślnie.
Upewnij się, że Twoje urządzenie mobilne jest w pełni naładowane lub podłącz je do źródła zasilania.
Upewnij się, że aparaty słuchowe są sparowane z urządzeniem mobilnym i że funkcja Bluetooth® w urządzeniu jest włączona.
Wyłącz tryb tryby oszczędzania energii w urządzeniu.
Wyłącz wszystkie inne aplikacje, aby uniknąć zakłóceń.
Jeśli masz aparaty słuchowe zasilane baterią, wymień baterie na nowe.
Jeśli masz aparaty słuchowe zasilane akumulatorem, upewnij się, że są w pełni naładowane.
Wybierz spokojne miejsce, w którym panuje cisza lub hałas otoczenia jest niewielki.
Wybierz miejsce z dostępem do stabilnego połączenia internetowego.
Pamiętaj, żeby na czas konsultacji zapewnić stabilne i niezawodne połączenie internetowe. Dzięki temu wszystkie zmiany ustawień aparatów słuchowych zostaną przesłane pomyślnie.
eśli nie jesteś zalogowany na swoje konto Oticon, zaloguj się do funkcji RemoteCare.
Dotknij ikony „Więcej” w dolnej części ekranu, na pasku zakładek.
Jeśli jeszcze nie zalogowałeś się na swoje konto, zostaniesz poproszony o wybranie „Remote Care”.
Jeśli nie sparowałeś aparatów słuchowych z urządzeniem, wyświetli się ekran parowania aparatów. Sparuj aparaty i kontynuuj.
Na ekranie „Połącz aparaty słuchowe” dotknij „Połącz”.
Pojawi się ekran poczekalni. Na ekranie urządzenia będziesz widzieć obraz wideo ze swojej kamery. Zaczekaj, aż protetyk słuchu dołączy do spotkania.
Gdy protetyk słuchu dołączy do spotkania, obraz z jego kamery pojawi się na Twoim ekranie.
A. Przycisk kamery: włącza lub wyłącza kamerę.
B. Przycisk dźwięku: włącza lub wyłącza dźwięk.
C. Przycisk czatu: pozwala wysyłać wiadomości tekstowe do protetyka słuchu, jeśli pojawią się problemy z dźwiękiem.
Protetyk słuchu nawiąże zdalne połączenie z Twoimi aparatami. Po nawiązaniu połączenia zielone pola pod symbolami L (lewy aparat) i R (prawy aparat) przestaną migać.
Protetyk słuchu może zdalnie sprawdzić, czy Twój ubytek słuchu uległ zmianie oraz następnie odpowiednio dostosować ustawienia aparatów słuchowych.
Upewnij się, że znajdujesz się w odpowiednio cichym miejscu. Zbyt duży hałas powodowany przez dźwięki otoczenia może wpłynąć na wyniki testu.
Upewnij się, że masz dobrze założone aparaty słuchowe (zgodnie z zaleceniami, które otrzymałeś podczas poprzednich konsultacji).
Gdy protetyk słuchu przesyła nowe ustawienia do Twoich aparatów słuchowych, pola L i R zmieniają kolor na pomarańczowy i zaczynają migać.
Gdy nowe ustawienia zostaną pomyślnie zapisane w aparatach, pola L i R zmienią kolor z powrotem na zielony.
Gdy razem z protetykiem słuchu uznacie, że czas zakończyć wizytę, protetyk uruchomi Twoje aparaty ponownie (wyłączy je i włączy).
Gdy protetyk słuchu zakończy wizytę, na Twoim ekranie pojawi się informacja o zakończeniu wizyty.
Dotknij „OK”.
Teraz możesz korzystać z aparatów słuchowych tak jak zwykle.