Często zadawane pytania (FAQ)

“If This Then That” to zewnętrzna usługa służąca do zautomatyzowania współpracy różnych urządzeń (aparatów słuchowych, sprzętu domowego, aplikacji na telefon, stron internetowych) za pomocą reguł zwanych apletami.

Tak. Żeby połączyć aparat słuchowy i aplikację Oticon ON z usługą IFTTT, trzeba dołączyć do kanału Oticon.

Nie przechowujemy żadnych danych osobowych. Jedyne dane wykorzystywane przez IFTTT to wyzwalacze i akcje, które są widoczne na Twoim koncie IFTTT. Więcej informacji znajdziesz tutaj w naszym oświadczeniu o ochronie prywatności.

Usługa IFTTT jest bezpłatna. Płacisz tylko za korzystanie z łącza internetowego; korzystanie z kanału Oticon IFTTT nie wiąże się z żadnymi kosztami.

Uważamy, że Internet Rzeczy (integracja produktów i usług) będzie w przyszłości odgrywał dużą rolę. Wyposażenie naszych najwyższej jakości produktów w tę technologię, było dla nas czymś oczywistym. W ten sposób użytkownicy zyskali dostęp do nowych możliwości, a dla nas może to stać się inspiracją do tworzenia jeszcze lepszych rozwiązań.

To bardzo proste. Zaloguj się do IFTTT i wybierz „Create a recipe”. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Tak, żeby korzystać z usługi IFTTT, trzeba założyć w niej konto oraz dołączyć do kanału Oticon.

Po zainstalowaniu aplikacji Oticon ON wybierz sekcję „Internet rzeczy” na ekranie głównym i wybierz „Zacznij”. Tam pojawią się instrukcje o utworzeniu kanału użytkownika Oticon IFTTT.

Tak, to Ty decydujesz o tym, jakie rozwiązania będą aktywne w Twoich aparatach słuchowych. To Twój prywatny system z Twoim osobistym kanałem.

 

Bezpośrednio - nie. Ale jeśli stworzysz aplet na który wpływają inne czynności, na przykład włączenie telewizora, to ich wystąpienie wpłynie na ustawienia Twojego aparatu słuchowego.

Wszystkie działania i procedury uruchamiające funkcjonują dobrze na obydwu platformach z wyjątkiem odczytu tekstu. Ta funkcja jest na razie dostępna jedynie w iOS. Nie ma więc możliwości strumieniowania/transmisji dźwięku ze smartfonu Android bezpośrednio do aparatów słuchowych Oticon. 

Zapoznaj się ze stroną o kompatybilności, aby zobaczyć, które aparaty słuchowe są kompatybilne z aplikacją Oticon ON.

Oczywiście. Jednym z powodów, dla których zainicjowaliśmy ten projekt, jest zaangażowanie użytkowników naszych aparatów słuchowych w pracę nad przyszłością tego typu rozwiązań. Swoimi pomysłami można dzielić się na forum w sekcji “new ideas section”

Obecnie są to: słaba bateria, zmiana programu, nawiązanie połączenia, utrata połączenia zmiana głośności, wyciszenie.

Obecnie są to: wybranie programu, zwiększenie głośności i zmiana tekstu na mowę (ta ostatnia dostępna jest tylko w wersji aplikacji dla systemu iOS).

Liczba dostępnych usług cały czas się powiększa. Pełna lista obsługiwanych kanałów dostępna jest na IFTTT.com: tutaj

W zasadzie nie, jeśli chodzi o stosowanie aparatów słuchowych Oticon. Ale pod względem eksperymentowania i odkrywania nowych, wygodnych i skutecznych metod stosowania aparatów słuchowych w codziennych sytuacjach możesz znaleźć coś, co okaże się bardzo korzystne.

Nie długo. Jeśli nie korzystasz z Internetu, wykonanie prostego próbnego przepisu zajmie mniej niż 30 minut. Zapoznaj się z poniższymi podstawowymi przykładami: przykład 1 i przykład 2

Nie, zużycie baterii nie zmieni się, ponieważ informacje wykorzystywane w kanale Oticon są już dostępne w aplikacji Oticon ON.

Tak, korzytając z aplikacji Oticon ON można w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć usługę IFTTT.

Nie, Twoje konto w usłudze IFTTT jest prywatne.

Działanie usługi zależy od wielu czynników, na które nie mamy wpływu, takich jak połączenie z Internetem, więc nie możemy gwarantować, że będzie ona zawsze sprawna.

Usługa IFTTT jest równie niezawodna jak każdy serwis internetowy. Zalecamy traktowanie rozwiązań IFTTT jako udogodnienia w codziennym życiu i korzystanie z usługi w celach rozrywkowych.

Zapoznaj się ze stroną o kompatybilności, aby zobaczyć, które aparaty słuchowe są kompatybilne z aplikacją Oticon ON.

Tak i nie. Na kanale Oticon jest ograniczona liczba wyzwalaczy i akcji. Jednocześnie nie ma żadnych limitów dotyczących liczby apletów, które można stworzyć.

Twój kanał Oticon w usłudze IFTTT, tak jak Twoje aparaty, jest indywidualny. Jednakże możesz tworzyć aplety, które będą służyły wam obojgu. Zachęcamy, aby dzielić się wszelkimi pomysłami na ten temat na forum.

Wszystkie informacje dotyczące użytkownika są dobrze zabezpieczone i chronione. Nasz system jest na tyle bezpieczny, na ile bezpieczne są dane logowania. Jednakże możemy ręczyć jedynie za bezpieczeństwo naszego kanału. Więcej infomaracji znajdziesz na IFTTT.com

To żaden problem. Dzięki aplikacji Oticon ON, po sparowaniu aparatów słuchowych z telefonem, możesz nadal korzystać ze swoich apletów IFTTT.

Zapoznaj się ze stroną o kompatybilności, aby zobaczyć, które aparaty słuchowe są kompatybilne z aplikacją Oticon ON.