Często zadawane pytania (FAQ)

“If This Then That” to zewnętrzna usługa służąca do zautomatyzowania współpracy różnych urządzeń (aparatów słuchowych, sprzętu domowego, aplikacji na telefon, stron internetowych) za pomocą reguł zwanych apletami.

Tak. Żeby połączyć aparat słuchowy i aplikację Oticon ON z usługą IFTTT, trzeba dołączyć do kanału Oticon.

Nie przechowujemy żadnych danych osobowych. Jedyne dane wykorzystywane przez IFTTT to wyzwalacze i akcje, które są widoczne na Twoim koncie IFTTT. Więcej informacji znajdziesz tutaj w naszym oświadczeniu o ochronie prywatności.

Usługa IFTTT jest bezpłatna. Płacisz tylko za korzystanie z łącza internetowego; korzystanie z kanału Oticon IFTTT nie wiąże się z żadnymi kosztami.

Uważamy, że Internet Rzeczy (integracja produktów i usług) będzie w przyszłości odgrywał dużą rolę. Wyposażenie naszych najwyższej jakości produktów w tę technologię, było dla nas czymś oczywistym. W ten sposób użytkownicy zyskali dostęp do nowych możliwości, a dla nas może to stać się inspiracją do tworzenia jeszcze lepszych rozwiązań.

To bardzo proste. Zaloguj się do IFTTT i wybierz „Create a recipe”. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Tak, żeby korzystać z usługi IFTTT, trzeba założyć w niej konto oraz dołączyć do kanału Oticon.

Po zainstalowaniu aplikacji Oticon ON wybierz zakładkę IF, a następnie kliknij "get started". Zostaniesz poprowadzony przez kolejne etapy zakładania konta w kanale Oticon IFTTT.

Tak, to Ty decydujesz o tym, jakie rozwiązania będą aktywne w Twoich aparatach słuchowych. To Twój prywatny system z Twoim osobistym kanałem.

 

Bezpośrednio - nie. Ale jeśli stworzysz aplet na który wpływają inne czynności, na przykład włączenie telewizora, to ich wystąpienie wpłynie na ustawienia Twojego aparatu słuchowego.

Wszystkie akcje i wyzwalacze działają na obu platformach, z wyjątkiem akcji, która zmienia tekst na mowę. Obecnie jest ona dostępna tylko dla systemu iOS.

Oczywiście. Jednym z powodów, dla których zainicjowaliśmy ten projekt, jest zaangażowanie użytkowników naszych aparatów słuchowych w pracę nad przyszłością tego typu rozwiązań. Swoimi pomysłami można dzielić się na forum w sekcji “new ideas section”

Obecnie są to: słaba bateria, zmiana programu, nawiązanie połączenia, utrata połączenia zmiana głośności, wyciszenie.

Obecnie są to: wybranie programu, zwiększenie głośności i zmiana tekstu na mowę (ta ostatnia dostępna jest tylko w wersji aplikacji dla systemu iOS).

Liczba dostępnych usług cały czas się powiększa. Pełna lista obsługiwanych kanałów dostępna jest na IFTTT.com: tutaj

Usługa IFTTT nie jest potrzebna, aby używać aparatów słuchowych Oticon Opn. Otwiera ona jednak nowe możliwości  - można znaleźć wygodne rozwiązania, wykorzystując potencjał swoich aparatów słuchowych i IFTTT w codziennym życiu.

Jeżeli ma się doświadczenie w korzystaniu z Internetu, stworzenie prostego apletu zajmie najwyżej pół godziny.

Nie, zużycie baterii nie zmieni się, ponieważ informacje wykorzystywane w kanale Oticon są już dostępne w aplikacji Oticon ON.

Tak, korzytając z aplikacji Oticon ON można w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć usługę IFTTT.

Nie, Twoje konto w usłudze IFTTT jest prywatne.

Działanie usługi zależy od wielu czynników, na które nie mamy wpływu, takich jak połączenie z Internetem, więc nie możemy gwarantować, że będzie ona zawsze sprawna.

Usługa IFTTT jest równie niezawodna jak każdy serwis internetowy. Zalecamy traktowanie rozwiązań IFTTT jako udogodnienia w codziennym życiu i korzystanie z usługi w celach rozrywkowych.

Obecnie jest to wyłącznie aparat Oticon Opn.

Tak i nie. Na kanale Oticon jest ograniczona liczba wyzwalaczy i akcji. Jednocześnie nie ma żadnych limitów dotyczących liczby apletów, które można stworzyć.

Twój kanał Oticon w usłudze IFTTT, tak jak Twoje aparaty, jest indywidualny. Jednakże możesz tworzyć aplety, które będą służyły wam obojgu. Zachęcamy, aby dzielić się wszelkimi pomysłami na ten temat na forum.

Wszystkie informacje dotyczące użytkownika są dobrze zabezpieczone i chronione. Nasz system jest na tyle bezpieczny, na ile bezpieczne są dane logowania. Jednakże możemy ręczyć jedynie za bezpieczeństwo naszego kanału. Więcej infomaracji znajdziesz na IFTTT.com

To żaden problem. Dzięki aplikacji Oticon ON, po sparowaniu aparatów słuchowych z telefonem, możesz nadal korzystać ze swoich apletów IFTTT.

Jeżeli używasz nowych aparatów Oticon Opn, nic się nie zmieni. Obecnie żadne inne modele nie współpracują z usługą IFTTT.