Zrestartuj urządzenie Android zanim rozpoczniesz sesję. Następnie wykonaj następujące 10 kroków:
1: Otwórz aplikację RemoteCare na urządzeniu Android i przestrzegaj instrukcji w aplikacji.
2: Zaloguj się do spotkania za pomocą adresu e-mail i hasła, następnie kliknij „ZALOGUJ” („SIGN IN”).
3: Kliknij „MOJE SPOTKANIE” („MY APPOINTMENT”).
Dane i prywatność*
Przeczytaj nasze oświadczenie o prywatności. Kliknij „Wyrażam zgodę”, aby włączyć usługi w aplikacji Oticon RemoteCare.
* Wyświetlane tylko wówczas, gdy ma to zastosowanie

4: Jeśli w aplikacji pojawi się prośba o sparowanie aparatów słuchowych z urządzeniem Android, postępuj według instrukcji w aplikacji.
5: Sprawdź baterie.
Jeśli baterie w aparatach słuchowych nie są nowe, włóż nowe baterie.
Jeśli stosujesz aparaty słuchowe z możliwością ładowania, sprawdź, czy są naładowane i miej przy sobie ładowarkę.
Uwaga: W aparatach słuchowych muszą znajdować się nowe baterie lub aparaty muszą być całkowicie naładowane, aby zapewnić bezpieczne zakończenie ewentualnego dokładnego dopasowania.
Kontynuuj po kliknięciu „ROZUMIEM” („I UNDERSTAND”).

6: Przygotuj aparat słuchowy (aparaty słuchowe).

7: Gdy aparat słuchowy (aparaty słuchowe) zostaną rozpoznane (jeśli to stosowne, zarówno prawy, jak i lewy), kliknij „PARUJ” („PAIR”).

8: Poczekaj, aż aplikacja połączy się z aparatami słuchowymi.
9: Kliknij „Rozpocznij spotkanie”, aby wejść do wirtualnej poczekalni i rozpocząć wizytę z protetykiem słuchu.
10: Poczekaj, aż protetyk słuchu wejdzie do poczekalni i rozpocznie wizytę.

Gdy protetyk słuchu dołączy do spotkania, jego wizerunek pojawi się na ekranie.
W trakcie wizyty możesz włączyć lub wyłączyć kamerę, włączyć i wyłączyć dźwięk oraz napisać wiadomość tekstową do protetyka słuchu.
Gdy protetyk słuchu nawiąże zdalne połączenie z Twoimi aparatami słuchowymi, grafika zmieni kolor na zielony.

Gdy protetyk słuchu wyśle nowe ustawienia na Twoje aparaty słuchowe, grafika zmieni kolor na pomarańczowy.

Po pomyślnym zapisaniu nowych ustawień w aparatach słuchowych grafika ponownie zmieni kolor na zielony.

Jeśli wraz z protetykiem słuchu zgodzicie się na zakończenie wizyty, protetyk słuchu zrestartuje aparaty słuchowe, wyłączając i włączając je ponownie.
Protetyk słuchu zakończy spotkanie i na ekranie pojawi się wiadomość „Wizyta zakończona” („Appointment ended”). Możesz teraz rozpocząć stosowanie aparatów słuchowych.